Aktuality

(29.7.2023) Vážení zákazníci, doufám, že si plně užíváte léta. Mám pro Vás několik důležitých informací.

1) od 2.8 do 12.8. jsem v zahraničí a poslední expedice objednávek proběhne v pondělí 31.7. Pokud bystě měli mít v následujících 14-ti dnech Dobrosladovou nouzi, objednejte prosím do neděle 30.7. do večera. Další expedice pak proběhne až v pondělí 14.8.

2) po návratu z dovolené budu objednávat novou várku Dobrosladu na následující půlrok. Jelikož se toto pololetí poprvé stalo, že mi došly velké gastro sklenice z důvodu nečekaného zájmu o toto balení, rád bych tomu tentokrát předešel. Otevřel jsem za tím účelem předprodej balení 5,75kg. Kdo bude chtít doručit sklenici na začátku září, prosím proveďte předobjednávku do 14.8., kdy bude uzavřena. Pomůže mi to s upřesněním počtu sklenic k objednání celkem. Ppředobjednávat lze také sklenice 920g, jelikož jsou na skladě již poslední kusy. Předobjednávky jsou závazné, tak též prosím o jejich úhradu Do výše zmíněného data. Jakmile mi zboží dorazí (očekávám začátek září), obratem Vám ho pak vyexpeduji.

Užívejte si teplých dní a mějte se skvěle.

(26.9.2022) Tak se povedlo a udělám radost vám všem, co netrpělivě čekáte, až naskladním nový Dobroslad. Mám již potvrzenou dopravu za „jakž, takž“ přijatelnou cenu. Rozumějte, pouze o 40% dražší (dostal jsem i nabídku na +100% ceny), než na začátku roku. Zboží je v e-shopu předběžně naskladněné i s novými cenami. Zdražení se mi povedlo udržet pod avizovanými 15%, reálně kolem 13%. Věřím, že i přes to zůstanete Dobrosladu věrní. Pokud vše půjde podle plánu, tak první expedice proběhne od začátku října.

(18.8.2022) Vážení zákazníci,
doufám, že si užíváte léto a udržujete si pozitivní mysl i přes to, že svět, který nás obklopuje, k tomu ne vždy vybízí.
Ve skladu se mi pomalu tenčí zásoby ze zimní objednávky a očekávám doprodání někdy v září či říjnu. S tím jde ruku v ruce objednávka nového zboží, kterou pravidelně dělám na konci léta.
Od srbského dodavatele jsem obdržel informaci, že jsou nuceni po mnoha letech stálých cen zdražit o 10%. Rozumím tomu. Chci Vás tímto upozornit, že po doprodání zásob dojde ke zdražení Dobrosladu v odhadu kolem 15%. Bude záležet na růstu ceny dopravy. Ta vzrostla jen mezi srpnem 2021 a lednem 2022 o 24%. Netuším, jak to bude vypadat nyní.
Jedno je jisté. Cena dolu nepůjde. Pokud tedy doma Dobroslad používáte jako hlavní sladidlo, doporučuji se ještě zásobit za stávající ceny. Trvanlivost aktuální šarže je až do roku 2024.
Mějte se pěkně a buďte připraveni na to, co přijde.

(18.8.2022) Dopravní aktualizace pro zásilky do zahraničí. Nyní lze posílat libovolné množství 920g sklenic, ale na každou sklenici bude přiúčtován speciální nafukovací ochranný obal zamezující dosud velmi častému rozbití. Podrobnosti naleznete v sekci Doprava.

(5.3.2022) Drazí zákazníci, po nesčetných škodných událostech (chápejte rozbitých zásilkách) ze strany Zásilkovny jsem byl donucen přikročit k omezení množství zasílaných sklenic, neboť se to týká téměř výhradně balíků obsahujících 3 ks 920g balení. Od dnešního dne tedy bude možné se Zásilkovnou objednávat maximálně 2 sklenice 920g balení. Trvanlivost zboží v době odeslání je v 90% větší jak 18 měsíců a není menší jak 12 měsíců – zvažte prosím objednávky s vyšším počtem sklenic prostřednictvím kurýra Messenger. Děkuji za pochopení a buďte zdrávi.

(1.2.2022) Vážení zákazníci, od dnešního dne přebírá distribuci Dobrosladu společnost SANES FOOD s.r.o. Prodeje se to nikterak nedotýká, pouze prosím věnujte pozornost změně bankovního spojení pro platby. Nové bankovní účty naleznete jednak v Kontaktech a jednak v emailech k potvrzení objednávek. Děkuji za pochopení.

(15.11.2021) Vážení zákazníci, bohužel, korona si přišla i pro mě a od soboty 13.11.  jsem v izolaci. Uvolnění mně čeká až 27.11., což znamená, že expedice zásilek bude až od pondělí 29.11.
Bude se to týkat objednávek s doručením Zásilkovna od 9.11. dále a objednávek s doručením Messenger 12.11. dále. Jsem Vám v případě potřeby plně k dispozici na telefonu a emailu. Děkuji za pochopení. Buďte zdrávi a mějte se pěkně!

Velká letní aktualizace: Vážení zákazníci. V měsíci srpnu má Dobroslad dovolenou a je tedy pozastaven prodej. Možné bude opět objednávat od posledního srpnového týdnu. Chystá se též velká aktualizace. Od roku 2018 drží Dobroslad stále stejné ceny. Bohužel, všechny ostatní ceny surovin i služeb mezitím vzrostly v průměru o 5-15%. Abych mohl Vaše oblíbené sladidlo stále dodávat, musím následovat celkový trend. Nové ceny po spuštění prodeje se upravují u sklenice 460g o +8 Kč (+9%) a u sklenice 920g o +10 Kč (+7%). Nově se také mění velikost gastrobalení, a to z 5kg na 6kg. Cena za kg se mění nepatrně ze 113 Kč na 120 Kč (+6%). Užívejte léta a mějte se skvěle.

(31.3.2021) Vážení zákazníci, od 1.4. platí nové ceníky dopravy. Zásilkovna i Messenger zdražily a promítne se to do přepravného následujícím způsobem: Zásilkovna z 61 na 65 Kč + DPH a Messenger ze 120 na 130 Kč bez DPH. Děkuji za pochopení.

(30.11.2020) Vážení zákazníci, prve bych Vám chtěl připomenout, že od 1.12. do 31.12. nebude možné volit jako způsob dopravy Zásilkovnu (viz níže). Výjimku mají pouze zákazníci ze Slovenska, kde není pokrytí kurýrem.
Listopadové objednávky jsou v porovnání s minulým rokem skoro o 100% vyšší. Děkuji Vám za přízeň. Díky nečekaně velkému zájmu také prosím o strpení s doručováním. Měl jsem 20.11. vážnou dopravní nehodu a vůz budu mít k dispozici až od prosince, čímž se značně komplikuje podávání Vašich zásilek. Děkuji za pochopení.
Kurýrní služba Messenger, která Vám bude k dispozici v průběhu prosince, také hlásí, že: „prodlužujeme doručovací termíny na 1-3 pracovní dny. Doručení do Vánoc garantujeme u zásilek objednaných do středy 16.12.2020.“ Berte to prosím na vědomí. Děkuji.
Přeji všem příjemný advent.

(2.11.2020) Drazí zákazníci, mám pro Vás několik aktualit. První – drobnost – Zásilkovna zdražuje dopravu o 2 Kč. Další, důležitější: jelikož nechci opakovat události minulých Vánoc, rozhodl jsem se nezasílat balíky od 1.12.2020 do 1.1.2021 prostřednictvím Zásilkovny. Má to hned dva důvody. Jednak o Vánocích narůstá počet škodných událostí několikanásobně a pak je také příprava balíku na Zásilkovnu minimálně 4x delší, právě kvůli prevenci rozbití. Zasílání kurýrní službou poběží do Vánoc bez omezení. Naposledy bych chtěl poprosit o shovívavost, už nyní chodí zásilek tolik, co minulý rok o Vánocích. Pokud neobdržíte balík do několika dní, nemusíte se bát, že se něco pokazilo… Děkuji za pochopení.

(27.7.2020) Vážení zákazníci, Dobroslad má ode dneška na dva týdny dovolenou a prodej bude na dva týdny (do 10.8.) uzavřen. Objednávky až do 23.7. jsou vyřízené a odeslané. Objednávky udělané 24.-27.7. budou vyřízeny v týdnu od 10.8. Děkuji za pochopení a přeji příjemné prožití prázdnin/léta.

(19.2.2020) Vážení zákazníci, Dobroslad se aktuálně stěhuje z Liberce do Roudnice n. Labem. Nese to několik věcí. Jednak přibude výdejní místo a zrychlí se expedice, protože bude možná v podstatě denně (nikoliv pouze pondělí/úterý jako nyní). Nese to ale i jednu nevýhodu, a tou je aktuální zpoždění zásilek. Stěhování potravinářského provozu není na jeden den. Prosím tedy o trpělivost. Všem Dobroslad odešlu. Mějte se krásně.

(2.1.2020) Vážení zákazníci, děkuji Vám za Vaši přízeň v minulém roce. Prosinec byl velmi intenzivním měsícem a o Dobroslad jste projevili rekordní zájem. Objednávek bylo nečekaně tolik, že nebylo v mých silách všechny balíčky do Štědrého dne odeslat (i když jsem měl na balení posilu). Zásilky jsou odeslané do objednávek učiněných do 13.12. Objednávky od 14.12. se budou odesílat až v lednu. Děkuji za pochopení. Velmi mne mrzí problémy se Zásilkovnou, která způsobila velmi mnoho škodných událostí. Pravděpodobně to povede k ukončení spolupráce. Dobroslad Vám přeje bdělou přítomnost v roce 2020.

(25.11.2019) Vážení zákazníci, mám pro Vás dnes dvě zprávy. První je, že předvánoční nákupy Dobrosladu se daly do pohybu. Buďte tedy trpěliví se zpracováním zásilek. Veškeré budou vyřízeny. Druhá zpráva je, že mi za poslední týden Zásilkovna zničila dva balíky s 5kg sklenicemi. Škodu bohužel nejde reklamovat, je to tedy na mé náklady. Na základě toho jsem se tedy rozhodl přestat posílat veškeré zásilky nad 5kg tímto dopravcem, protože se k balíkům zkrátka neumějí chovat. Drobné zásilky (1-3 kilové sklenice) bude stále možné dopravovat. Na větší bude k dispozici pouze Messenger, který je 100% spolehlivý a nikdy nic nerozbil. Rozdíl v ceně je beztak pouze 15 Kč bez DPH. Děkuji za pochopení a přeji krásné podzimní dny!

(3. 6. 2019) Vážení zákazníci, mám pro Vás jednu dobrou a jednu špatnou zprávu. Dobrá je, že aktuálně objednávám čerstvý Dobroslad. Do měsíce by měl dorazit. Špatná je, že pan Brenner ukončuje výrobu Dobrosladových koulí, tudíž již nebude možné je objednávat. Nezoufejte však. Pracuji na jednom překvapení z Dobrosladu. Je to ale zatím tajné… 😉

(6. 5. 2019) Vážení zákazníci, velmi mne těší rapidně rostoucí zájem o Dobroslad. Počínaje prosincem 2018 došlo k velkému nárůstu objednávek a o svátcích tohoto typu – Vánoce a Velikonoce se v eshopu „dveře netrhly“. Jsem rád, že Dobroslad získává stále větší oblibu. Na druhou stranu se k tomu váže jedna nemilá věc, a tou je prodloužení doby zpracování objednávek. Jelikož je Dobroslad mým „koníčkem“, věnuji se mu ve volném čase a jsem schopen expedovat obvykle pouze jednou týdně. Pokud je fronta objednávek příliš dlouhá, stává se, že se na některé nedostane a odesílání se tím prodlužuje. Omlouvám se Vám za to a pracuji na tom, aby se situace opět znormalizovala. Pokud na zásilku spěcháte, prosím kontaktujte mne telefonicky a nějak to vymyslíme. Emaily (včetně objednávek) zpracovávám chronologicky, tudíž pokud jsem se ještě nedostal k té Vaší, urgování po emailu nebude mít účinek. Děkuji za pochopení a přeji Vám, ať Vám i Vašim rodinám dělá Dobroslad přinejmenším takovou radost, jakou ji dělá mne.

Dobroslad je přírodní sladidlo vyrobené z ječmene. Svým vzhledem, především tmavou barvou připomíná med. Jeho použití je všestranné: od náhražky cukru v čaji nebo kávě, až po vysoce kvalitní přísadu do koláčů, dortů, pudinků, kaší z vloček nebo jiných jídel. Více…